DANSFÖRESTÄLLNINGAAAAAAAAAAAAAAAR

PANIK. nu är det över. åååh. jag har dansabstinens. jag vill DANSA DANSA DANSA DANSAAAA ännu meraaa. i helgen hade jag alltså dansföreställningar på IDUN. sammanlagt 9 stycken!!!! SJUKT kul var det. åh jag vill bara dansa varenda dag hela mitt liv när vi har föreställningar. nästa år blir det meeera dans! :D :D:D::D vi gjorde två balettföreställningar där jag var misslyckat luciatåg och rött, det ser man på den översta bilden och den som är nedanför här ;) vi dansade till what's this, låten som är med i nightmare before christmas! det var jätteroligt, synd bara att den inte var med fler gånger!
sen hade vi hm vad blir det sex jazzföreställningar och då dansade vi west side story, en nyyyy version av romeo och julia, från hehe 50-talet ;) VÄRLDENS mest komplicerade handling så jag har ingen aning om vad jag var på någon av mina danser typ :S:S:S till den här dansen som är nedanför, lyriska dansen, så dansade vi till världens mysigaste låt comptine d'un autre été l'après-midi, den är med i amelie från montmartre den var fiiiiiin. 
här har jag ingen aning om vilken låt vi dansar till. jag har fått hjärnsläpp. jag vet inte ens vad vi är :S::S men det är modern dans i alla fall. man ser nästan alla mina fina danskompisar på den här bilden, eller hehe nästan alla i alla fall. jag saknar dem redan för att dansen är slut. sara, elin, hanna wiik (som fick DANSSTIPENDIET i år), hanna holm, towe, josefine, josefine, klara, amanda, maja, helena (fick OCKSÅ ett DANSSTIPENDIE i år), frida, anna, johanna, rowena, lisa, moa MED MERAAAAA! mysflickor
hmm hHAHA här dansar vi till i feel pretty, det är inte rätt version, den RIKTIGA är sååå mycket roligare heheh ;) på bilden uppe till vänster är josefine som är HUR duktig som helst på att dansa. hon har fleeer bättre bilder som jag ska norpa åt mig sen hade jag tänkt sen HIHIHI :)
och så sista dansen på jazzföreställningen, vi var du-du-du-dum-dum-dum SLUTET, vet INTE vad låten heter hmm vi skulle i alla fall vara tuffaaaa, visst ser jag tuff ut????? :S:S::S:S den här dansen var bara sex åttor lång, vi satte den på en lektion. kul. MEN det är ju braaa att man kan dansen i alla fall. 
på den översta bilden är det hanna holm och jag och HÄR är amanda som var maria på den här dansen! MYSAMANDA. hon var hur duktig som helst.
.
ÅÅÅÅH jag längtar såååå till nästa år då dansen börjar igen VECKA 5!!! WIHOOOO jag ÄLSKAR dans.
.
XOOXOX

Kommentarer
Postat av: maja

AAAAH den där completijasdlkfjalksdj låten, alltså den franska, från amelie, den är kanske bäst i hela VÄRLDEN! alltså musiken i den filmen ksdkhHIURURURAAAA så himla bra!!!!!!!!!!!! lyssna på YANN TIERSEN om du vill ha BRAAAA FRANSK MUSIIIK.

och julia så himla smal du är!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha

2009-12-12 @ 02:48:04
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0