jag har ett händelserikt liv

alltså den här bilden? :S
.
alltså hm som rubriken antyder. det händer mycket i mitt liv just nuuuu. alltså ALLTING ska hända på exakt samma gång. jag har haft två JÄTTESTORA prov i veckan. jag har alltså pluggat som en galning hela veckan. jag tillåter mig inte att slappna av en enda sekund så när jullovet kommer lär jag ju bryta ihop. DESSUTOM så har jag ett till prov och en stor inlämningsuppgift nästa vecka. OCH snart är det jul och jag har INTE köpt nååååågra julklappar. ELLER jo idag heheh så skulle jag och carro gå på stan LÄNGE för att köpa julklappar BARA. inget åt oss själva. DENNA dag slutade med att vi kom till stan klockan ett, gick på bio mellan två och tjugo i fem (GAAAH vi såg 2012 och vi trodde VERKLIGEN inte att den skulle vara så lång som den var) sedan gick vi på stan i tjugo minuter till (vi trodde att vi skulle ha lååååång tid på oss efteråt men ICKET. vi trodde nämligen att stan stängde klockan sex. hehe) men jag hann i alla fall köpa EN JULKLAPP till cornelia OCH en klänning ÅT MIG SJÄLV. jag är sämst. så under denna dag åstadkom jag alltså endast ETT av de mål jag hade satt upp. är det okej eller???
.
sen har jag börjat få ångest över min student's application som jag verkligen MÅSTE börja skriva på snart. panik. men det är så otroooooligt svååårt. antingen så blir resultatet att man har underdrivit allt om sig själv och skrivit att man i princip är en meningslös människa utan några som helst speciella kvalifikationer. ELLER så råkar man överdriva. vilket DÅ resulterar i att man endast låter som en dryg självgod och egocentrisk människa som tror att hon är bäst. det är så otroligt svårt. som jag PRECIS nyss sa. vaaaad ska jag ta mig till?? dessutom måste jag ta en massa sprutor snart för att det måste man om man ska åka iväg som utbytesstudent (!!!) typ mot hepatit B och jag HATAR att ta sprutor. det är så HIMLA OBEHAGLIGT. gah. jag får rysningar bara jag tänker på det.
.
imorgon så ska jag. hm. S-O-V-A-A-A. sen vill jag baka något. typ lussebullar eller göra något julgodis. SÅÅÅ pojkar och flickor, snart kanske ett nytt recept kommer pryda den här OTROLIGT roliga bloggen. eh?
.
nu ska jag sova. hehe. händelserikt liv som sagt.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0