julkänsla

.
alltså jag har SÅ mycket julkänsla nu av någon anledning. IGÅR så myste jag, sara och carro hemma hos sara. alltså vi MYSTE verkligen. vi åt lussebullar med socker på (genialiskt istället för russin), pepparkakor, skumtomtar, drack varm choklad med marshmallows OCH så grillade vi marshmallows och såg på julfilmer på samma gång! MYS MYS MYS. vi såg på grinchen och polarexpressen HEHE vi somnade under grinchen och vi hann inte se klart polarexpressen (OH NO hehe) MEN det var så himla mysigt ändå.
.
alltså de här bilderna får jag värsta julkänslan av också. FRÅGA INTE varför jag försöker äta upp äpplet med ljuset i :S::S:S:S tokigt. jag tog de förra året typ samma tid som nu och var det minsann snöööö!!! inte ok att det är BARA kallt nu. man blir ju less.
.
.
undra hur julkänslan kommer vara nästa år i usa? kommer jag drunkna i julbelysningar, frosty-snögubbar, popcorn och nallebjörnar i granarna som är femtio meter höga, julpynt, hickory honey ham, julestrumpor och mjölk och kakor till tomten? var kommer julkänslan av då liksom? nu får jag den av lussebullsbak, julkalendern (sunes jul och greveholm are still going strong, INTE en superhjältejul för allt i världen), SVENSKA julklassiker och paketkalendern! det blir späääääännande i alla fall!!! :D
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken jätte fin blogg du har :D

ta hand om dig! puss

2009-12-07 @ 18:15:14
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0