maskeraaaaaddag

ja. imorgon så är det den SISTA SKOOLDAGEN för i ååååår! alltså jag lyckades, jag öveeerlevde HELA terminen! bra gjort till er andra där ute som också överlevde! vi är värda MYCKET glass nu. hehe. hur som helst så är det den sista dagen imorgon och det är maskeraddag på skolan. SÅ vi har hela klassen bestämt oss för att klä ut oss till NINJOR. ahahh så det är här min outfit till imorgon. fast jag påminner lite i smyg om en gympamänniska på åttiotalet, med bandet i pannan. får fundera på vad jag ska göra åt det ;) OCH härifrån har vi hämtat inspiration till ett ninjasteg eller vad man ska säga, en ninjahälsning kanske??? hur som helst är det här klippet ganska roligt, MEN alltså det är så otroligt roligt ALLT annat som han den där killen gör, kolla på det andra, typ how to be emo, how to be ninja, how to be gangster, det är ASKUL haha.
.
men KOLLA här nu:
.
fint va? så tänk en hel klass som voltar runt, slår kullerbyttor, hjular runt, smyger och sparkas i korridoren på minerva imorgon. HAHA jag kan inte göra volter, inte slå kullerbyttor eller hjula så jag får väl smyga och sparkas. HEHE.
.
det är det här jag längtar till i USA bland annat, all denna school spirit som man har hört att det är på amerikanska high schools finns ju inte på samma sätt i sverige. SÅÅÅ så himla kul att komma dit och så är alla typ jättetaggade på konstiga grejer hela tiden. TYP halloween också då man VERKLIGEN går in för det och klär ut sig ordeeeentligt! så otroligt roligt!
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: julle lundberg

JAG kan inte heller hjula, volta eller något sånt, så jag är med dig på smygen och sparken :D det blir niiice!

2009-12-17 @ 17:39:36
Postat av: CesssMaster goes NinjaMaster

haha JAG kan verkligen inte heller hjula, har väldigt specifika minnen om hur jag gör en home run i brännboll och bestämmer mig för att vara cool och hjula in i mål. Låt oss bara säga att det INTE var en lyckad hjulning...

2009-12-18 @ 05:47:27
Postat av: esmeralda

tack!:)haha joo de är en del...

2009-12-19 @ 20:13:02
URL: http://ndotter.se
Postat av: maja

EH jag vill också vara med på ninjadag? och jag vill VERKLIGEN också ha jullov?

och.

VAD är det där my life is average som du sa?

2009-12-19 @ 22:10:28
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0