skumbaaad

OJ vilken konstig färg bilden blev!!! ::S:S: hur som helst så badade jag skumbad med den här lilla godingen här om dagen. den luktade som magiska glittriga fruktiga sockermarshmallows typ (så himla dålig förklaring) den kommer från affären lush som är en JÄTTEMYSIG affär i stockholm som har en massa skumbad, badbomber, duschkrämer, tvålar, schampoon och balsam och ALLTING är hemmagjort och det är i de MEST gosiga smakerna och lukterna NÅGONSIN! vi har en tvål därifrån här hemma med RIKTIG vanilj i och en massagetvål med chokladdoft. alltså HÖR bara på hur underbart det låter! hur som helst så frös jag här om dagen och tänkte att ett bad skulle passa perfekt. så jag tappade upp ett bad och lade i den där badbomben och det började spraka och skumma och jag blev helt fascinerad (jag är en ganska ny badkarsägare hehe) och vattnet blev mysigt saffransgult och det var hur mysigt som helst. VEM FÖRSÖKER JAG LURA. vattnet blev typ KISSGULT. hur kul var DET på en skala????? så otroligt äckligt. tror de att man vill bada i kiss eller??? fräscht. men jag släckte lampan och blundade och då var det HELT OK. hehe
.
det var bara det jag tänkte säga. nu ska jag göra mer julgodis.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Rowena

Hejhej Rowena här! Vilken mysig blogg du har :)

2009-12-15 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0