ÅÅÅÅHHHH nu är det nära


alltså nu är det nära. SNARt är det juuuuul mina vänneeeerrrr!!! vi bakade pepparkakor igår och det var verkligen huuur mysigt som helst! och de var TILL OCH MED goda när vi hade gräddat dem!!! de brukar ju inte alls vara goda när man gör det, eller inte LIKA goda i alla fall hehe alltså pepparkaksdeg i mitt hjärta, detvar så sjukt gott. det blev över såjag gjorde en pepparkaksvariant av B&J's cookie dough! mums mums mums säger jag bara. sandwich pepparkaka finns ju hos GB och den ÄR faktiskt god believe it or not!

vi bakade pepparkakor som vi ska pynta eller vad säger man, spritsa ni vet kanske det heter ??? vi ska göra de FINA sen i alla fall. OCH vi har gjort pepparkakor som vi ska ANVÄNDA som julpynt också, typ som adventsnumrering till adventsljusen OCH så har vi gjort 5 stora hjärta som alla i familjen ska få kladda på och så hänger vi upp dem sen på väggen! MYS.

vi lyssnade på en massa julmusik också, sån där klassisk julmusik som man helst vill underförstått hatar mer än allt annat efter julen men NU älskar man den! eller okej.. älskar. man känner julstämning av den och DET älskar man. hehe typ have your self a merry little christmas, jingle bell rock, nu tändas tusen juleljus, jul jul strålande jul, let it snow och SJÄLVKLART hatfavoriten white christmas av den smörigaste sångaren någonsin, magnus carlsson. men det är så det ska vara. och NEJ vi vill inte parta till jullåtarna, typ lady gaga goes bjällerklang i bara spetsunderbyxor och tomteluva, utan dessa klassiker ska vi dras med ända tills vi dör.

coola tjejer. coola tider. cornelia fick mig att tappa andan genom att slänga mjöl i ansiktet på mig = mjölkriget 2009. allt blev vitt. men SÅ kan det va.
.
JUST DET jag har verkligen inget recept på någon mysig och god pepparkaksdeg utan vi kör på hederlig nyåkers. så kan det gå.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda

SLUTA BAKA DÅ

2009-11-24 @ 08:32:13
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0