FÖRSTA SNÖÖÖÖN

det är sanning. SNÖN har faktiskt kommit. när jag vaknade upp i morse, det var inte ett vackert uppvaknande eller så utan det skedde av att min pappa skrek i princip i örat på mig att en viss raring jag känner var i telefonen (HEHE) och behövde min expertishjälp. och jag står ju ALLTID till tjänst så självklart skuttade jag upp och tog glatt telefonen och eh hm brölade hallå i luren. ja ja. man kan inte alltid vara glamourös. men SEN så tittade jag ut genom fönstret och då vara ALLTING vitt. WIHOO. åh det är så mysigt med den första snön. eller hur? så efter det att jag och min kära syster hade ätit frukost så gick vi ut för att ta lite bilder. egentligen så vill man ju som ha bilder av känslan man får när man ser all snö MEN hur tar man såna bilder liksom??? och det är verkligen jättetråkigt att titta på bilder med en gren och lite snö på i framtiden så vi bestämde oss för att helt enkelt utöka vår modellportfolio (eller) och SJÄLVA vara huvudrollerna i våra foton HEHE coola tjejer helt enkelt. men det var mysigt OCH kallt. för vi hade inga skor, för det blev jättefult när vi hade knästrumpor på oss. cornelia hade ett par för stora lila crocs på sig HEHE men det SER man inte.
ÄVEN om den första snön är typ det mysigaste som finns så vill jag ÄNDÅ inte hamna på något snö-slask-ställe när jag åker till USA. DÅ ska det vara värme och sol för hela slanten. man kan ju faktiskt kolla på bilder. OCH det suger faktiskt att frysa. SÅ nä alltså första snön är mysig men sen är det ju bara jobbigt. det borde vara bomullssnö, sån snö som de har i julkalendern pettson och findus! DET är mysig snö. HEHE. så nej tack och hej då till kall och blöt snö. och HELLO sunshine.
XOXO
.
såg just att det finns två likadana bilder på mig. MEN det var ju helt enkelt den bästa bilden (not) så varför inte visa upp den två gånger??? 

Kommentarer
Postat av: amy

Galet vad snygga bilder på fina tjejer!!!!!!!!!!!!1

2009-11-07 @ 13:51:28
URL: http://baraamy.blogg.se/
Postat av: klara

hur fina tjejer som helst på bilderna! Även så är du och din syster sjukt lika! :D

2009-11-07 @ 14:52:21
URL: http://lkara.blogg.se/
Postat av: johanna

jäääääääättefina bilder!

2009-11-07 @ 15:36:55
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: agneees

HEJ, asså FINA bilder hallå! Det krävdes MYCKET mod för att lägga upp filmen, fick förbereda mig mentalt för att SKÄMMA ut mig hehe..

2009-11-08 @ 00:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0