frankrike i mitt hjärta

OK, nu ska jag göra en kort inte-ok-eller-ok-lista om hur det var att vara i frankrike som utbytesstudent. eller hm utbytesstudent är det inte ens VÄRT att kalla. student-på-utbyte-i-frankrike-under-KORT-tid-som-man-inte-hann-göra-något-på. hur som  helst.
.
.
JA där har ni det. jag har alltså redan fått en liten förhandsvisning av hur utbytesårer kommer se ut för mig. NOOOOOOT. jag tror verkligen inte ALLS att det ens kommer LIKNA detta på något sätt. det där var ju bara litet och mesigt och så hade man ju bara blivit lottad ut i en familj (och VEM drog nitlotten????) i USA kommer man ju bli placerad i en familj efter liknande intressen OSV OSV. och när jag åker till USA så kommer man ju antagligen att FÖRSÖKA lite mer att anpassa sig och lära känna dem hehe. OCH i USA pratar man tack och lov inte franska. så jag försöker helt enkelt bara förtränga det något mindre roliga hehe och bara HOPPAS att usa-året kommer bli BRAAAA.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0