indescribable


(kanske den minst juliga bildden någonsin mEN MEN) idag får jag i alla fall min present av min käraste syster! eller jag får det JUST nu. jusrt nu sitter jag och väntar på YTTERLIGARE en sak hon ska ge mig. hon har planerat en HEL dag med en massa överraskningar. SÅ HIMLA MYSIGT.

än så länge har vi hunnit göra så mycket. men HAHAH vi har gjort en sak och ni kan ALDRIG gissa vad det är . OM jag någonsin bestämmer mig för att ge upp min stolthet så kommer jag lägga ut bilder. MEN MEN nu måste jag gååååå. jag hade önskat mig något att komma ihåg i USA och det här lär ju bli OFÖRGLÖMLIGT!


XOXO


Kommentarer
Postat av: amanda

alltså julia vad heter du på msn egentligen jag fattar inte?? hallonyoughurt eller vaaad jag tror inte jag har dig för du är aldrig inne :(

2009-11-15 @ 21:21:57
URL: http://amunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0