ja man undrar ju

det är ju frågan. jag hann för allt i världen INTE ställa om mig till alla dessa kyliga, bistra, isiga, frostiga och bitande kalla dagarna som just inträffat. mina vinterskor för året består av ett par pippiskor. ni vet. hm de ser exakt ut som pippiskor, speciellt på mig som har lika stora fötter (som en häst höll jag på att skriva, men det hade ju definitivt varit en komplimang, de har ju små stenar till fötter) men tänk en STOR anka. det är mina fötter. typ så. ja ja. jag har i alla fall bara ett par tunna pippiskor, eller lilla-my-skor, jag har en röd duffel och i kombination med min absoluta favoritfrisyr (bara för att det är den enklaste frisyren, en tofs på huvudet) så är jag helt enkelt slående lik lilla my. vilka komplimanger jag ger mig själv. MEN hon är ju cool så, eller i alla fall i mumindalen. VEM orkar med snorkfröken liksom? himla armbandet på foten. ge upp.
.
sen har jag ett par uggs som jag i alla fall ska ÖVERLEVA på i vinter (kul att jag skrev höst först, det är ju typ same shit ändå). det kommer i alla fall inte hända. jag vill ha sommar. NU. DÄRFÖR vill jag för allt i världen hamna på något VARMT ställe när jag kommer till usa. INTE något ställe som ens det MINSTA påminner som sverigeklimatet. kul liksom. som jag skrivit förut, jag är kanske den tråkigaste och mest förutsägbara människan som väljer california, new york och florida som sina delstatsval. MEN så kan det vara. jag tänkte i alla fall göra tre olika inlägg om varje delstatsval, i den ordning jag valt dem, VARFÖR jag valt dem och vad jag tror kommer bli kontentan av att hamna just där.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0