jag har bara en sak att säga.

exakt. jag har världens bästa vän. och jag kommer sakna henne så in i norden när jag åker iväg. jag insåg det typ just nu att jag inte kommer få träffa henne på ett helt år. OJ nu blöter jag ner datorn av tårar. (och det behövde jag INTE berätta). men HUR i hela friden ska jag klara mig TIO månader utan henne??? vi är ju med varandra TYP 24/7 men det är verkligen inte negativt utan HELT perfekt! vi gör allt tillsammans och pratar om allt! och vi är kanske de knäppaste och stördaste jag känner! jag menar, VILKA åker roddbåt på en lördagnatt och tar med sig chokladsås i en termos och glass, lägger en massa filtar och kuddar i båten och stannar mitt ute på en sjö och ligger där och pratar om allt och inget i flera timmar. eller vilka bakar chokladbollar med 3 till 4 dl socker istället för 3/4 dl socker? vilka förstår varandra som inga andra och avslutar varandras meningar och läser den andres tankar? och vilka går runt runt runt i en hage på nätterna och pratar om allt mellan himmel och jord? och vilka spelar in konstiga musikvideos till universums töntigaste låtar och tycker att det är typ det roligaste de gjort? vilka åker till stockholm och äter glass för 150 kronor på två dagardet gör BARA vi. åh. det går inte att beskriva hur BRA hon är. det finns inga ord som räcker. hon är fantastisk, underbar, konstig, givmild, klok, ödmjuk, toppen, jättefin, supersnygg, fenomenal, strålande, smart, vis, otrolig, rolig, knäpp, osannolik, förstående och helt enkelt bäst.
.
jag kommer självklart att sakna en MASSA andra människor också! antagligen. känn er absolut inte bortglömda, jag kommer gråta floder för var och en av er, tro mig. men just det här inlägget är tillägnat min bästa vän. caroline.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0