PANIK.

PANIK. jag har en MASSA jobbiga saker att fylla i om sig själv till min application till explorius, som ska skickas iväg till USA sen så att man kan bli placerad i en familj. BLAND ANNAT ska man fylla i saker om sig själv (som jag sa nyss) skolan, föräldrarna, syskonen, om man är sjuk eller inte, vad man gillar och inte gillar, vilka sprutor man har tagit och inte, vad motsvarar vårt betygssystem i USA, man ska ta med typ 75 papper till skolan som engelskaläraren ska fylla i, man ska skriva ett LÅÅÅÅÅNGT brev om sig själv OCH det ska föräldrarna också göra, där de ska smöra om hur bRAAA och ansvarsfull man är och varför man skulle bli den BÄSTA utbytesstudenten  NÅGONSIN.
.
OCH DETTA mina kääära vänner ska vara KLART imooooorgooooon.
.
jag är körd. tänkte bara säga det.

Kommentarer
Postat av: maja

så himla jobbigt!!!!!!!!!!!!! NICE FOR MEEEE att jag ej behövde göra detta.

men jULIAAAA hur kommer detta gå att vi inte kommer ses på typ 2 år????

PLUS med tanke på hur dåliga vi var på att ses under sommaren?? jag fattar inte hur sämst vi var.............

2009-11-22 @ 20:34:01
URL: http://majafjell.blogg.se/
Postat av: Agnes

HUR GICK DET? Hann du?

2009-11-23 @ 10:15:26
URL: http://nittonhundrasextionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0