UPPDATERIIIING.

äntligen. den lilla kirunagumman lever. jag skickade ett mail till henne för ett tag sen och frågade om det skulle HÄNDA något någon gång och NU fick jag ett svar: "Hej. Allas ansökning är på gång att gås igenom nu, så du bör få ett svar ganska snart med mera papper att fylla i samt ett inbetalningkort för anmälningsavgiften. Din ansökan såg jättefin ut!!" WIHOO så himla skönt att få det bekräftat att min ansökan inte var helt dum i huvudet utan OK. det var så otroligt svårt att fylla i de engelska frågorna. eller det hade varit svårt på svenska också. till exempel: hur skulle du anpassa dig till en familj med striktare regler än din egen? hur skulle du reagera om du hamnade i en familj med en annan etnisk bakgrund än du själv? varför skulle du vara en bra ambassadör för ditt land? alltså HJÄLP jag får panik i efterhand av de där frågorna! MEN jag klarade det och tydligen så gick det ju bra HEHE.
nu är jag glaaaaad igen och ett LITET steg närmareeee.
oj jag ser helt knäpp ut på den här bilden.
XOXOOX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0