blä.


Om det är någonting jag är less på så är det att sitta kvar på skolan VARENDA EVIGA DAG och vänta på att min dans ska börja. USCH. Jag blir så less på att jag bor i Holmsund och att det ALDRIG går några bussar. Okej. Det där var en lögn. Det GÅR bussar. MEN Holmsund ligger borta ute i ingenstans och det tar hur lång tid som helst att åka dit och sen åka tillbaka. Åh. MEN jag fick i alla fall min dansdräkt igår och den var hur fin som helst! Jag gick omkring i den en stund när jag kom hem innan jag duschade och ja just då så var min lillasysters pojkväns pappa tvungen att komma och hämta honom. Fint. Hej jag går alltid omkring i typ en baddräkt och trasiga strumpbyxor hemma. Åh alltså jag längtar SÅ mycket efter sommaren MEN det är så långt dit. Eller det är i för sig inte ALLS lång tid. Det är exakt FYRTIOTRE dagar kvar till skolavslutningen. FYRTIOTRE dagar kvar med min klass. FYRTIOTRE dagar kvar av jobbigt skolarbete. Alltså om bara själva skolarbetet skulle försvinna så skulle det vara hur bra som helst. Då skulle man bara kunna gå omkring och mysa i skolan hela tiden. För alltså jag har aldrig trivts så bra i någon klass som jag gör nu. KUL att jag bara hann gå i den här klassen i ett år. Jajjemen. Rättvist. Och jag får panik. Jag kommer inte att hinna träffa alla tillräckligt mycket och göra allting jag vill innan jag åker iväg. Det är exakt HUNDRAFEMTON dagar kvar tills jag åker nu. HUNDRAFEMTON dagar kvar av allting jag känner till och vet om. Alltså HJÄLP. Nu ska jag ha lite mer panik. Sen ska jag dansa. Balett och modernt. OCH köpa en klänning till dansföreställningarna som jag måste sy in för jag VET att det inte finns min storlek. MEN jag är ju så riiiiiiiiiik så det är ju klart att det inte kommer göra ont i hjärtat. Eller?!?!? Alltså jag MÅSTE skaffa ett sommarjobb. JUST det. Det är exakt SJUTTIONIO dagar kvar tils min kära vän MAJA kommer hem också! LÄNGTAR. SAKNAR.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Har ett liknande problem här hemma med bussarna!xP irriteran de.... Vilken klass går du i?

2010-04-27 @ 19:19:22
Postat av: Mormor

Vad har du i munnen???

2010-04-27 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0