brunaconverseochljusjeansjacka.


Jag har inte så mycket mer att säga än att jag köpte ett par nya skor igår. Ett par BRUNA CONVERSE. De är så himla fina. Åh jag älskar dem redan. Eller jo, igår när jag skulle gå och köpa den där klänningen som vi ska ha på baletten så FANNS DEN INTE!!! Alltså jag svimmade typ i affären där och då för jag fick sån panik. Och expediten verkade INTE förstå min frustration alls. Utan hon var helt oförstående och sa att det nog inte fanns några fler men men men. EH JAHA. Men till slut så lyckades jag få henne att visa att det fanns tre undanhängda klänningar i storlek medium och large. YES. Jag ska ha x-small på den där klänningen så DET var ju fantastiskt. Meeeeen sen lyckades jag få henne att ringa till Sundsvalls Birsta City och fråga efter en klänning i min storlek som de i så fall ska skicka upp hit. Tack så mycket. Så jag hoppas den finns!!! Sen fick jag veta igår också att vi ska ha VITA converse på jazzen....... sååå jag måste hitta några JÄTTEbilliga fake-converse någonstans. Var det nu finns? Min kompis sa att det kanske finns på ica maxi så jag får väl gå förbi där då. Eller gå och gå. Åka buss dit. FÖR i Umeå ligger allting JÄTTELÅNGT ifrån varandra helt seriöst. Är något lite utanför stan så ÄR det verkligen en bit utanför stan, eller centrum. Tillräckligt för att inte orka gå.

Det var den här jeansjackan jag köpte på Gina Tricot för övrigt. Jag hade min doubts senast igår om den MEN nu var den ändå bra såååå. Jag hade i för sig ändå inte kunnat göra något åt saken. MEN. Och det var någon som frågade vilken klass jag går i och jag går i tvåan på Minervagymnasium i Umeå. Samhällsvetenskapliga linjen. Och HJÄLP vad jobbigt det är. Lycka till alla nior som valt det! Nu står vi utanför skolan för tydligen har brandalarmet gått! Oj.
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: emilie

annars kan jag tipsa om skohuet på Ersboda där finns de billga skor som ser ut som converse

2010-04-28 @ 12:01:21
URL: http://emisvedberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

finns även på skopunkten

2010-04-28 @ 15:28:14
Postat av: johanna

juuulia jag ville bara säga att jag saaaaknar dig och att du e fiiiin puss min fina vän!

2010-04-28 @ 18:23:36
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahaha Julia, du är ju för skön! Men det där att allt skulle va långt bort i Umeå - det är ju bara för att du bor i Holmsund och DET är långt bort! :) När jag bodde i Stockholm gick det inte ens att cykla i själva stan inom rimlig tid, än mindre utanför stan ;)



Kram

2010-04-28 @ 23:03:51
URL: http://jessisca.blogspot.com
Postat av: agneso

HALLÅ alla, och då menar jag ALLA (okej då inte jag och några fler men ändå..) på draggen har typ VITA converse. det är seriöst en epidemi. så om du har tid nån dag kan du ju bara komma till min skola och slå ner nån sen sno dennes skor. PERFEKT JU!

2010-04-29 @ 23:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0