hjärttights.


!!! Jag hittade de där hjärttightsen igår! TACK till Alice som tipsade om dem! :) De kostade bara 79 kronor på Kappahl. Värt. Sen är det här de svarta skorna jag köpte i förrgår! De kostade bara 199 kronor på H&M. Alltså jag äääääälskaaaar dem! De är verkligen hur snygga som helst. Jag kommer typ inte använda några andra skor i sommar. Hehe. Okej nu tittar jag ut genom fönstret och VAD ser jag. AAAAAH vaarföööör ska det regna för? Det har vi varit fint väder varenda dag MEN just idag. Såklart inte. Usch. Jag ska dessutom springa konditionstest idag. Och det kommer gå SÅ bra. Alltså jag KOMMER efter första halva varvet (500 meter), känna blodsmak i munnen, lägga mig ner i geggan och aldrig ställa mig upp igen. Åh jag orkar inte. Dessutom är jag sugen på glass. Jag drömde att jag och min glassmästarvän hade köpt alla smaker från Lejonet&Björnen och så satt vi bara och åt dem i drömmen. Alltså förståååår ni vilken DRÖM det var! Underbart. Nä. Nu ska jag gå ner och äta frukost och sen kämpa mig bort till bussen. Klockan 11 ska jag till dansskolan och dansa också. Alltså jag kan ju lika gärna bosätta mig där. Men men.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Alice Risholt

Varsegooo ;D

2010-04-30 @ 07:58:01
URL: http://alicerisholt.blogg.se/
Postat av: emma

JULIAAAAAAA jag såg nyss att jag inte har ditt mobilnummer! jag tänkte ringa dig och fråga en sak, så snällaaaaaaaa kan du ge mig nummret så fort som möjligt? :D

2010-04-30 @ 08:33:56
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0