ingeninspiration.


Ja efter ungefär en halvtimme av febrilt tänkande var det HÄR det enda jag kom på att äta som frukost. Roligt. Keso, banan, blåbär, rostade hasselnötter och jordgubbar. FAST det var i för sig gott OCH jag hade redan ätit upp resten av chokladsåsen som jag och min vän Carro gjorde igår. HEHE. Carro var här igår och då gjorde vi en jättegod marängtårta eller vad man ska säga. Jag lägger ut en bild sen och ett recept, för alltså marängen var HUR god som helst. Vi åt ingen middag igår heller, vi åt bara godsaker. HELT rätt. Glass och chokladsås bland annaaaaat. Om det är fortfarande är folk som inte provatTESTA den NU! För det ÄR det godaste som finns. Jag lovar. Vi såg på en helt värdelös film igår också. Picture This hette den och den var ett SKÄMT. Helt fruktansvärt vad pinsam den var. Jag och Carro låg i min säng och typ grävde ner oss ner till golvet för att den var så pinsam. Usch. Hm ja. Den här helgen kommer vara sjukt händelserik. Pappa är i Stockholm, eller Örebro, eller nånting, mamma jobbar och min syster är antingen i Paris, Berlin eller Köpenhamn och min bror är hemma. DET ÄR LIKA MED att jag måste vara hemma med honom. Score. Men så kan det vara. Så jag ska plugga hela helgen och det kommer såååååå mycket inte hända. Kanske fotar någon klänning jag sytt istället hehe. Eller gör en frisyr och visar HUR jag gör den, det var någon som frågade det, någon gång kommer det kanske hända.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0