jagdöravlycka.


HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄÄÄÄLP!!!! Aaaaaaaaaaaaaah. Jag kan inte BESKRIVA hur LYCKLIG jag är i detta nu!!!!!!!!!! Den där mannen som hade ringt igår ringde jag upp nu idag och jag var HUR nervös som helst! MEN. Det var verkligen ingen fara ALLS. Han berättade att JAG HAR FÅTT EN PLACERING hos en familj i USA!!!!!!!!!!!!!!!! I delstaten Maine i staden Brewer tydligen!!!! :D :D :D Alltså AAAAAAAAAH. Det är delstaten som ligger längst mot östkusten längst upp, ovanför New York, Boston, Massachusetts (stavning????) och allting. OCH det som var problemet var att han den där killen undrade om jag tyckte det var okej att ge upp mitt delstatsval. EEEEH JA. Helt okej. HJÄLP jag DÖR! Familjen består av en pappa, en mamma, en liten son på 8 år och en labrador!!! Pappan är studierektor på skolan jag ska gå på och mamman är hemmafru! Så himla roligt. Och de var jättesportintresserade och de hade DIREKT velat ta emot mig när de sett min ansökan tydligen och det var någon representant som letade familjen hade tänkte direkt på den familjen då hon sett min ansökan. HELT ULTIMAT tydligen!!!! ÅÅÅÅH jag är så HIMLA GLAD!!!!!!!!!!!!!!! Jag hoppar av lycka. Jag skakar. Jag kan inte sluta le typ!!!!!! Åh. IIIIIIIH!!!!!! Nu ska jag försöka vara närvarande på min lektion här. Det kommer iNTE gå.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså helt underbart.

GRATTIS!!!!!! krammmmmmmmmmmmmmmm

2010-04-14 @ 15:27:39
Postat av: Anonym

det var mormor som skrev

2010-04-14 @ 15:28:15
Postat av: maja

JULIA FAR INTE TILL USAAAAAAAA stanna hemmmaaa

2010-04-19 @ 06:28:13
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0