jagkommerfådansaaaaa.


!!!!!!!!!!!!!! Jag fick nyss ett mail av mamman Cathy i min värdfamilj där hon skrev och berättade en massa saker om Brewer, hur de var, vad man kunde göra och allt sånt där. OCH tydligen så är det så här att den där mormor Shirley bor i en lägenhet under huset och hon är tydligen en bakning-, sy- och stickningsgalning! MYSIGT. Cathy sa det att henne kommer du nog trivas med! SEN deras hund hette Ally och det var den största tjockaste och fetaste hunden jag sett! MEN den var söt. OCH jag kom just till insikt att om de säger att de har en hund så betyder ju det att de faktiskt kommer HA en hund när jag kommer dit. ALLTSÅ en HUND. Och jag är typ rädd för hundar. I alla fall stora hundar. HJÄLP. Jag fick se bilder på Tom, Cathy och Ethan också och haha de ser ut som typiska amerikaner. Jajjemen. MEN det är ju kul. JUST DET. Det finns en dansskola bara NÅGRA MINUTER från deras hus SÅ jag kommer kunna dansa när jag är där borta!!!!!!!! Tom's niece hade tydligen dansat där och haft ledrollen i Nötknäpparen ett år, och nu var hon danslärare! ROLIGT! Sen så sa hon att the mall låg bara 15 minuter från deras hus så det kommer finnas MYCKET tid för shopping. HEHE. Och skolan har tydligen 800 elever!!!!!!!! Det är ju nästan dubbelt så mycket som Minerva! Hjälp. Och mest troligt så lär jag bli krossad, mosad, dödad av alla som går där när jag kommer dit för they're really looking forward to have an exchange student there. Gah. Alltså. Det här är ändå bättre än jag vågat hoppats på. Det känns hur bra som helst! IIIIH! Just det, jag var och såg Alice i Underlandet igår och hm den var inte den bästa filmen jag sett, men inte den sämsta heller. Den var HELT ok. Tänkte bara säga det.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Eva

Julia... varför har du lagt upp en bild på din knarksked för? Det är hårt i Holmsund förstår jag. hahahahhahah

2010-04-16 @ 16:39:47
Postat av: Two olsson sisters

Ska du åka till usa och plugga?:D//Emma.

2010-04-16 @ 17:17:59
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: Mormor

sötis vilken fin bild

2010-04-16 @ 20:35:32
Postat av: usa-maja nr2 (öhlund)

jag blir helt galet i huvudet! din familj/ställe verkar ju toppen!!!!

2010-04-17 @ 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0