liteledsensådärmenlitegladockså.


Alltså jag saknar min syster. KAN HON KOMMA HEM??? Roligt att hon åkte igår. MEN i alla fall. ALLTSÅ idag mellan baletten och lyriska så hade jag ett obesvarat samtal och ett meddelande i min röstbrevlåda. Det var ett noll-åtta-nummer och min första reaktion var b. Jag blev b för att någon ringde utan att jag svarade och sedan att de talade in ett meddelande som skulle bli DYRT att lyssna på och sen blev jag arg för jag var helt säker på att det var något företag som ringde och ville sälja något. Hehe. Det har hänt förut. Så jag tänkte inte ens lyssna på meddelandet ett tag. MEN sedan gjorde jag det i alla fall OCH tack och loooooov för det!!! Då var det en man från Explorius som ringde och ville att jag skulle ringa upp honom så fort som möjligt, typ imorgon sa han. HJÄLP! Vad händer? TÄNK OM jag har fått en placering och en värdfamilj. Då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. FAST hur är det möjligt? Jag har vara varit oplacerad i bara 20 dagar står det på hemsidan där jag har min profil. HM. Ofta det gick så snabbt? Alltså hjälp jag blev HUR nervös som helst nu. FÖR tänk om det INTE är att jag har fått en placering. GAH. Vad är det DÅ?! Jag kommer hacka tänder av nervositet tills jag somnar i natt nu!!!
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0