mineuroparesatvåtusenåtta.


Ja. Jag blev hur sugen som helst på att titta på bilderna från min europaresa jag gjorde för två år sen när jag tänkte på att min syster just har åkt iväg. Så här får ni se några bilder. Jag ser ut som en liten skrutt insåg jag just. Trevligt. De översta bildern är från Madame Tussauds i London, bilderna just under är framför Buckingham Palace i London och de nedersta bilderna är ETT framför Notre Dame i Paris, TVÅ framför Eiffeltornet i Paris och TRE utanför ett litet nöjesfält i Amsterdam. Vår resa var lite annorlunda än vad min systers är. Vi åkte till Malmö, Amsterdam, London, Paris, Berlin och Köpenhamn istället. Vi skulle ha åkt till Oswiecim men bussen gick sönder. Rättvist. Tydligen så hade bussen min syster åker med gått sönder igår också. BRA den första dagen! Ja. Har inte så mycket mer att säga.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Stina

åhhhh, sötjulia!! typ precis när jag lärde känna dig!

2010-04-13 @ 10:13:20
Postat av: Mormor

Du är go och mysig Julia, älskar dig-kram

2010-04-13 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0