puderrosatygskor.


Här är cykelbyxorna jag köpte igår som innan jag satte saxen i dem hade en fruktansvärd SPETS på sig. De kostade bara 50 kronor på H&M så det var ändå okej att klippa i dem. Och här är den vita mysiga tröjan, bara 199 kronor OCH de puderrosa tygskorna, som kostade 350 kronor på Nilson, som jag köpte i förrgår. MYS. Och jag var pank igår MEN igår fick jag pengarna för att jag tvättade alla fönster hemma SÅ kachiiiing i kassan. Just det, vi hade nationellt prov i engelska idag och man skulle skriva ett cv. ÄR DET ETT SKÄMT? Jag kan inte ens skriva ett cv på svenska. Usch. Men jag skrev i alla fall att jag sökte jobbet som nanny, som var ett av alternativen och alltså smöra är sannerligen en förmåga som jag besitter. Inte riktigt okej heller. MEN MEN. Snart har vi historia OCH då ska vi få pollykakaaa, vi skrev ett tårtkontrakt i klassen att man ska bjuda på något när man fyller 18 hehe så titt som tätt får vi något gotttttttttt att äta på lektionerna. Och nu har en kille bakat en pollykaka! MUMS. Nu ska jag se klart veckans avsnitt av gossip girl!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0