rättvist.


RÄTTVIST. Jaaaaa att åka upp till Hemavan nu 24 timmar efter att jag kommit hem från Örebro. Woho. FAST alltså jag tror verkligen att det kommer bli jättemysigt. MEN som sagt. Bilåkande är inte min vän. Don't like it. MEN ja. Jag kommer hem på torsdag igen SÅ då ses vi. Hörs vi. Eller nåt. Ja de här bilderna har ni ju för övrigt redan sett tidigare, eller inte just de här MEN de är från samma tillfälle då jag tog några bilder nån gång. OCH på de här bilderna med Doris vår katt så ser man mina fötter. OCH ja jag kan ju berätta för de som inte vet att jag har storlek 40-41 på mina fötter. Det ni. Helt ovärd information. ANNAN ovärd information som jag kan dela med mig av är att när jag var hm 12 år kanskem, så tränade jag cheerleading i ett år. Haha. Det var ändå roligt MEN sen blev det på konstiga dagar så då slutade jag. HEHE jag får återuppta det när jag åker till USA typ. OCH just det. Angående USA så såg jag idag att min ansökan har blivit approved och nu håller de på RIKTIGT att leta efter en familj åt mig!!! Så. Nu ska jag hålla mig vaken så jag kan sova i bilen imorgon. God natt.

XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

ja,den var helt underbar!!! det faktiskt första gången jag smakade den och jag blev verkligen inte besviken! jag och julia fick världens glassug typ klockan tolv på natten och då är b&j ett måste hahaha!

2010-04-05 @ 10:22:31
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej cool blogg :)

2010-04-05 @ 10:54:33
URL: http://itsabout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0