sommar.


Nä men vad säger ni pojkar och flickor, damer och herrar, gubbar och gummor? Nu får det väl ändå vara nog. BORDE det inte bli sommar snart? Jag blir så less på snön. Det är jättehärligt att det är SOLIGT meeeen måste snön ta över hela världen fortfarande? Usch. Jag är så taggad sommarkläder också så det finns inte! Jag köpte ett par jättesnygga konstiga jeansleggings på monki med hög midja för ett tag sen, för femtio kronor. MEN jag funderar verkligen på att klippa av dem till shorts istället för alltså de var inte så snygga EGENTLIGEN på hela benen. MEN jag är så rädd att jag ska ångra mig. Nä. Hehe jag gör det nu typ. De här bilderna är för övrigt från i somras i Örebro ute i min mormor och morfars stuga. MYSIGT.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0