syskonenhelleday.


Back from the dead. Eller back from Örebro. Eller back from VÅREN, solen, värmen OSV OSV OSV. Alltså vad händer med Umeå??? Jag har alltså varit nere i Örebro från fredag till lördag. Vi kom torsdag natt och åkte hem lördag eftermiddag. VÄRT. Nä men det var värt. Det var mysigt och allting FAST det var inte värt att sitta i bilden 16 timmar fram och tillbaka. Det är aldrig värt att åka bil så långt. Man sitter som en ihopvikt ostkrok och vet aldrig var man ska ha benen eller armarna eller huvudet eller någonting. Usch. OCH jag fick panik på slutet då jag trodde att batteriet på min mobil skulle ta slut, FÖR det skulle innebära att jag inte skulle kunna lyssna på musik. VILKET skulle innebära slutet på mitt liv. Inte roligt. MEN i alla fall. Nu är jag hemma OCH nu är det ju söndag OCH imorgon måndag SÅÅÅÅÅ åker vi iväg IGEN. Fast till Hemavan. ÄLSKA ATT ÅKA BIL!!! Not. Roligt att vi åker upp till Hemavan när ungefär ALLA människor jag känner åker hem därifrån. Här är i alla fall några cooooooola bilder vi tog när vi var i Örebro. Just det, jeansjackan och det blommiga linnet jag har på mig är två plagg jag införskaffade till min tomma vårgarderob i onsdaaaaags. LIKE IT.




XOXO

Kommentarer
Postat av: sofie

hah sista bilden : Vem var det som kasta?! elr hur??

2010-04-04 @ 19:16:59
Postat av: stina

haha, precis vad jag tänkte!! (alltså vem vare som kasta)

2010-04-04 @ 22:40:12
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0