svalorna.

Jag är tillbaka. IGEN. Jag åkte med bussen från Hemavan klockan SEX i morse. Alltså ja jag vet jag ÄR konstig. MEN jag ville komma hem tidigt, VILKET jag också gjorde. Klockan tolv klev jag ur bussen med 3 väskor, en prickig kudde, en lila filt, en svart mjukisdress (coolt) och en stor knut på huvudet med mitt hår. NICE. Sen bytte jag om och träffade Julia och Maja på stan och så gick vi runt och myste och så råkade vi gå in på gina tricot och så råkade jag köpa den här tröjan. OCH en svart scarf. GAH. Expediten sa ba hehe jaha ska du handla mer nu??? Kul. Men men. Alltså jag älskar den här tröjan. Den är hur fin som helst. MYS. Nu ska jag och min syster ha en MYSKVÄLL. BARA vi två. Vi har gjort hemkola och sitter och catchar up (coolt) om allting vi missat med varandra. Och nu ska vi se på This is it, den där filmen med Michael Jackson. See ya.
.
Förresten. Lyssna på den här låten med Laleh. Den är hur fin som helst. Svalorna heter den.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0