tänkte bara säga

TACK till alla som kom på avskedsfikat jag hade i torsdags innan jag åkte. verkligen. TACK. så otroligt underbart att ni orkade komma dit! fattar ingenting.... att ni orkade! :S :S:S här är några bilder. orkar inte skriva mer.

jag och maja


fika, ÄLSKLINGSCARRO, lite maja johanna och cissi

jag, jessica och eva, jag, jag, filip och antonsen

victor, antonsen, andré, eric, emma, hanna, carro

victor, jag, eric, mamma, andré, magnus, antonsen, eva, jessica, hanna, emma, maja

eric, jag

marika, olivia, jag

oliva och jag, andré och jag, eric, marcus, jessica och petter

emma, carro, eva

stina, linda, jag, maja, mamma, johanna, victor, magnus, william, williams kompis, adam


maja, jag, johanna

jag och linda, jag, adam, marcus, jessica

<3






Kommentarer
Postat av: zeibrant

Hej! Det gläder mig att se att springskorna kommit fram! Assics el Nike?

Det fanns en bild fr Central Park bland NY fotona, visst var det fint! Hann ni med en promenad runt bland alla fina gångvägar? Hittade ni till John Lenons mysiga ställe Strawberry Fields och Imagine?

Hoppas att du har "landat", att värdfamiljen motsvarar dina förväntningar och att du kommer att trivas med skolan.

2010-08-24 @ 23:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0