znyygchej_92



.
Så här har jag sett ut de två senaste gångerna jag pratat med min värdpappa Tom. SNYYYYYYYYYGGGG!!!!!!! :D :D fast eller vA?! nääe. På den översta bilden var den första kommentaren jag fick "Nice hairdo". TACK! Lär ju komma bra överens med honom om han gillar ironi. DOck så verkar det var lite svårt med ironin (som jag LEVER på).... jag sa att alla ungdomar hade en isbjörn som de red på till skolan med och han såg ut som världens största frågetecken. inte ens när jag sa i'm kidding så fattade han inte. KUUUUUL. Och sen på den nedre bilden, han sa att jag kunde ju mest troligt ha på mig det på springträningen om jag ville. YES. Och cornelia sa att jag såg galen ut när jag kom hem.
.
.
.
Måste ju rycka UPP mig nu med hur jag ser ut!!!!!!!! ska se om jag hittar en mer anständig bild så inte ni heller glömmer bort att jag faktiskt inte alltid ser ut som bajs.
.
OOOOH nice hittade den HÄR bilden. erkänn att jag är SNYGG!!!!!


Kommentarer
Postat av: maja

SÅ HIMLA SNYGG.

2010-08-18 @ 22:29:20
Postat av: sofie

hahah så hilma skön du är Julia!! xD

2010-08-19 @ 13:20:36
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: Zeibrant

Julia goes America!

Lycka till på resan imorgon!

Hoppas du håller oss som blir kvar uppdaterade!

Zeibrant

2010-08-19 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0