så mycket som har hänt som jag inte har berättat

okeeeejjjjj alltså jag vet inte ens var jag ska börja. eller okej hmmm

1. jag har bytt familj, bor numera hos en UNDERBAR familj, familjen till en av mina bästa vänner här! HELT FANTASTISKT!!! det var problem i min förra familj som jag inte ska dra upp här men det var inte bra i alla fall men NU är det AMAZING.

2. min nya familj består av mamma julie, pappa danny, syskonen matt, morgan, michelle, mikaela och michael. alla bor hemma förutom morgan men hon är här jämt ändå! och så bor matt's fästmö sarah här också!!! sen har vi fyra hundar; lily, chelsea, henry och tucker, en katt som heter bailey, två guinea pigs, en kanin som heter cupcake, en liten miniorm som heter samson och så har vi fiskar också! det här hushållet är HÖGLJUTT OCH UDNERBART!!! känner mig HUR hemma som helst, de känns redan som min familj och jag fattar inte att jag slösade tre månader på det andra stället... MEN it's all good now.

3. vi klädde granen här om dagen, den är JÄTTEFIN!!! här är några bilder!!!!

FÖRE



EFTER




4. i måndags började the winter sport season for track, alltså friidrott, som jag på något sätt är med i!!?!?! :S :S men men. och de två första veckorna kallas two weeks of hell och alltså AAAHHH så santttttt! det är HORRIBLE. två timmars KONSTANT träning varje dag med olika teman för att göra det lite roligare.... i måndags var det bara vanlig practice, igår var det HAT DAY och haha jag var bland de tre bästa haha men vann inte, vann gjorde min vän som hade en kalkonhatt. här är en FIN BILD på hur vi såg ut hihihi. idag var det bombardment day och vi skulle vara så högljudda som möjligt och vi var två olika lag och vi tävlade hela tiden i alla övningar, det vinnande laget fick slänga bollar på det förlorande laget varje gång. EHHE. imorgn är det silent day och på fredag partner day då man är tie together två och två.

jag, mikaela och katie

5. en sista sak. om ni vill åka som utbytesstudenter i framtiden. AKTA ER för explorius och ISE (international student exchange, en amerikansk organisation). helt seriöst. åk INTE med dom. just sayin'.

okej that's all for now. PEACE OUT.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilken oerhört tjusig gran!! En riktig Disneygran!

Tänk att du sysslar med friidrott, kul ändå att få prova något helt nytt, eller hur?

Ja, vi är så glada att du trivs så bra hos din nya familj! Kram kram från oss alla!

2010-12-02 @ 18:28:50
Postat av: mormor

Hej Julia gumman, jag gläds verkligen med dig.

Skönt att slippa sherylzilla..................

krammmmmmmmmmmmmm

2010-12-02 @ 21:10:06
Postat av: mormor

hej Julia gumman. Gläds med dig. Skönt slippa sherylzilla......

krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-12-02 @ 21:12:18
Postat av: johanna (lundgren)

HEJ alltså gud vad seg jag känner mig men jag har liksom inte kollat in här på ett tag och OJ vad mycket nytt hörru! va bra att du fick byta hem och VAD BÄST att du trivs så bra!!! jag saknar dig julia! måste bara säga det ehehe. mennn jag är i thailand nu coch har det super, hade en jättefin jul här med. men allt verkar ju verkligen underbart för dig! förstår att du saknar din familj också, dom är ju så gulliga allihopa. men tänk ändå vilken otrolig erfarenhet dethär är för dig, och du verkar ha så kul och det verkar liksom hända så mycket hela tiden! vad kul för dig. hoppas allt är bra julia, MASSA KRAMAR!

2010-12-26 @ 09:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0