svensk jul i min amerikanska familj.


DET HÄR PAKETET fick jag av min familj här om dagen! FYLLT med julklappar, en presentjulkalender, pepparkakskryddor, luciasaker, glöggkryddor, marabou, daim, djungelvrål, zoo, haribolakrits, hemgjord fudge, hemgjord knäck, saffran, hemgjord rocky road!!! förstår ni hur UNDERBART det var! MMMM-MMMM-MMMMMM
.
och sen så bakade vi de här lussebullarna här om dagen också!!! hur goda som helst. svårt att förklara att lussebullar är fika så folket här åt det till både frukost och typ till maten, fint fint. imorgon ska vi göra knäck och pepparkaksdeg och ett pepparkakshus. och sen på söndag ska jag åka och se alla mina danskompisar i THE NUTCRACKER!!! är sooo excited. ska bli hur roligt som helst! btw. har varit hemma exakt hela veckan för att jag har varit sjuk. skönt. HEHEH.

herrå.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Vilka fina lussekatter! Gulligt att äta dem till frukost och maten!

Låter som mycket trevligt! Kram kram

2010-12-18 @ 10:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0