välkommen till mitt nya hem!!!

MITT HUS I ORRINGTON MINA DAMER OCH HERRAR, POJKAR OCH FLICKOR.

först kommer man in i köket, världens mysigaste kök, vi bakar alltid kakor här, äter middag tillsammans, gör läxorna, målar naglarna, tar coola bilder i photo booth, till exempel:

men här är alltså köket. och längst till höger är vardagsrummet med den FINA PLASTGRANEN!!! eheh. den är fin, den är vekrligen det!

kolla på julstrumpan som hänger längst ner, den har Mim, alltså min värdmammas mamma gjort till mig! MYSIGT OCH FINT.

badrummet.

hallennnnnnnnnn på nedervåningen stående från köket. rummet längst bort är MITT!!!

MITT RUMMMMM!!!!!

katten bailey.

SKAAAAA försöka ta fler bilder på djuren och folket men detta får duga så länge, det här är bara en liten del av nedervåningen, sen finns det en övervåning och en gigantisk källare också. MEN MEN nu kom min syster Morgan hem :D :D :D SÅÅÅÅ HERRÅ.

 


Kommentarer
Postat av: sofie

Åhhh, Julia du verkar ju hadet jättebra nu!!! :D vad glad jag blir. Saknar dig mycket!

2010-12-10 @ 09:17:50
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: josefine g

åh vilket mysigt hus!:) saknar dig massor!

2010-12-10 @ 15:21:31
Postat av: Mamsen

Skönt att du är hos en härlig familj och får ha det mysigt! Kram

2010-12-10 @ 22:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0