gammelrosa.


det här är ytterligare en sak jag har sytt. en gammelrosa sidenmorgonrock med svart spets. den är så OTROLIGT mysig. OCH den här är jag också väldigt nöjd med. jag lär ju bara visa de saker jag sytt som jag verkligen är nöjd med såååå. annars får ni se det lite halvt om halvt hehe. till exempel det där blommiga som ligger på stolen bakom är en kjol jag har sytt, den är inte jättespeciell men det är en kjol i alla fall och den ÄR ändå fin. men enkel.

jag känner mig som carrie bradshaw i sex and the city när jag har på mig den. man känner sig extremt lyxig och det enda som fattas är i princip ett par högklackade skor, som min mormor brukar säga. MEN jag tycker ändå inte att högklackade skor är SÅ skönt att jag vill gå omkring i det hemma! hehe. FAST haha ibland så har jag på mig ett vitt pärlhalsband när jag har på mig den, DÅ ni, det är jätteroligt för då känner man sig luxuös, praktfull, dyrbar, fashionabel och överdrivet flott (tack till synonymer.se). fast det kanske bara är jag som kan leva i en sån fantastivärld. hehe

lyssnasoundtracket från sex and the city. det var ändå skönt! OCH btw. alltså de här bilderna kändes JÄTTESOMRIGA. jag vill ha sommar nu. jag hatar det är äckliga kalla umeåvädret. det är ju helt fruktansvärt. MEN bara fem månader av brutal kyla och snö kvar typ. rock on.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU HAR ALLTID SÅ FINA BILDER JULIA!!

2010-02-24 @ 19:30:03
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: Stina

detta är alltså katten! sötaste jag har sett typ!!!!

KRAAAAAAM

2010-02-25 @ 20:28:32
URL: http://klickklick.devote.se
Postat av: ANNAAAAA

TILL THAAAAAAILNAD:D:D::D

jag vet, att vara blek är så jävla osmickrande....

2010-02-26 @ 08:25:02
URL: http://systrarnasvedberg.blogg.se/
Postat av: Carro

Extremt fin!

hade täkt själv sy en egen vet du vart man kan hitt mönster till? :)

2011-06-21 @ 12:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0