hahahahahahahahhahaaa


hahahahahahahahah alltså jag dör. haha jag fick nyss ett sms av min vän jessica där hon skrev grattis på namnsdagen och att hon hade sett mig i tidningen. jag ba EH vad händer+?!?!?!? jag har inte ens namnsdag idag (men det har jag verkligen) och VARFÖR i hela friden skulle jag vara i tidningen för???? så jag skrev typ det till henne (och ägde alltså därmed ut mig själv. kul.) SEN fick jag ett sms av min andra vän julia där hon frågade varför jag var i tidningen. alltså jaha. SÅ jag letade igenom hela tidningen TRE gånger innan jag hittade DEN HÄR fjuttiga lilla bilden på mig. den extremt vackra (fula, fruktansvärda, groteska) bilden från franska-artikeln de gjorde med mig och en annan kille för att vi hade varit i frankrike. som för övrigt var ett skämt! och alltså jag hade ingen ANING om att de bara fick TA en bild på mig så där och lägga in den i tidningen, vilken annan bild som helst hade ju varit okej, MEN inte denna. hahahah jag skrattade seriöst i en kvart åt det här.
.
MEN MEN MEN det var ju roligt. eller not. hur som helst. nu vet ju alla som läser VK att jag heter julia helleday och bor i holmsund. jag kommer alltså bli hemsökt. tack och hej.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA. Ha ha. HA HA HA HA.HA. Sneaky av VK alltså!!! Få de verkligen göra så?

2010-02-20 @ 00:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0