sådärja.


jag har ju sagt att jag älskar att sy. speciellt klänningar. MEN har jag någonsin VISAT något jag sytt???? eh NEJ. såååå därför visar jag nu den första riktiga klänningen jag sydde! jag är HUR nöjd som helst med den! jag sydde (och ritade mönstret till den) till skolavslutningen i åttan (hjälp det är typ fyra år sen snart!) vad händer. hur som helst. det här är helt klart den finaste klänningen jag äger typ. JUST det tutun, alltså ballerinakjolen, som hänger bredvid på skåpet har jag också sytt. den sydde jag till dansföreställningen för ett år sen. vi dansade till svansjön. det var hur fint som helst! här har ni en bild på det. jag syns inte på just den här bilden, MEN jag är där, tredje personen till höger eller nåt sånt.
.

.

nä. nu ska jag gå ner och göra någon frukost. jag skulle JÄTTEGÄRNA ha en spindelmansarm nu som bara kunde ge mig exakt det jag ville ha och ta det upp till min säng. MEN jag har försökt det förut och det fungerar tyvärr inte. tankekraft fungerar inte heller. believe me. åh skrutt. jag har så mycket träningsvärk i HELA kroppen så jag orkar inte ens resa mig upp. jag orkade gå upp och ta de här bilderna. men det var det. sen föll jag ihop på sängen och dog typ.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0