vitt sidennattlinne med blommor på.



det här nattlinnet sydde jag till min finaste lillasyster cornelia i julklapp 2008. DOCK så är det lite kort där bak för mig, eftersom att jag trots allt ändå är lite längre än henne. ni kan inte se den fina låga ryggen, banden korsar sig där bak, det är hur fint som helst. MEN ni får imagine istället.
.
jag duschade, tvättade håret, rakade benen, gjorde hårinpackning och målade tånaglarna igår mellan klockan 01.22 och 02.30. bra där. MEN i alla fall. så här ser för övrigt mitt hår ut AU NATURELL. alltså helt lockigt. och ja. jag plattar nästan alltid min lugg och lite på sidorna annars. och ja. mitt hår blir VÄLDIGT slitet av det. och nej. jag har inte hittat något magiskt mirakelmedel för att motverka det heller. skrutt.
.
och alltså jag har inte svart hår MEN det ser verkligen ut som det på bilderna. tokigt. egentligen har jag mörkbrunt hår med LITE rödaktiga inslag/nyanser. tror jag!!!!!?!??!
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: johanna

ALLTSÅ så himla SNYGGT! du kan din grej julia!!! förövrigt så måste jag säga att ditt hår är VÄLDIGT långt! och väldigt fint:)

2010-02-28 @ 03:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0