men åh.


alltså hjälp vad jag är klantig. den här ögonskuggan fick jag i julklapp och den är så himla perfekt. det är helt klart min nya favorit. OCH vad gör jag??? jag typ SLÄNGER ner den i golvet. ÅÅÅH. alltså av misstag. det var verkligen inte meningen. SÅ nu är den sönder. skrutt. skrutt. skrutt. men men life goes on. eller? snart ska jag in till stan och mysa med några av mina dansflickor! :D OCH jag är så himla duktig så snart har jag skrivit klart hela mitt student's letter! OCH jag har nog aldrig smörat och skrytit så mycket om mig själv förut. jag blir typ rädd när jag läser det!!! men det är ändå ganska bra om jag får säga det själv hehe. hur som helst. seee you. btw så är mitt jordnötssmör slut så nu måste jag göra ett nytt. på tal om ingenting.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0