säg hej till.


DORIS
. hihi. det hääääääär är vår nya kattunge. hon är typ det sötaste, vackraste, mysigaste, gosigaste, mest fantastiska, gulligaste som FINNS! alltså ååh jag blir alldeles knäsvag av att titta på henne typ. jag är kär helt seriöst. igår så satt vi och fikade och så sa williams kompis att hon skulle få en katt. när hon hade flyttat hemifrån. HAHA stackars barn. MEN då började min käre far söka på blocket.se efter kattungar, han har skapat ett underligt beroende av sin dator. jag förstår INTE hur det har gått till. VEM är beroende av sin dator liksom? hur som helst så hittade vi då några kattungar som var till salu, de var nio veckor gamla och de fanns här i umeå och allting. SÅ vi ringde direkt och de sa att vi kunde komma dit direkt. så efter två timmar kom vi dit. fråga INTE vad som hände med tiden??? S;S:S:S:SS jag vet faktiskt inte. hehe. hur som helst så följde min vän carro med dit och TACK OCH LOV för det. föööör när vi var där så bestämde vi oss direkt för att köpa en av kattungarna, och då skulle mamma åka och ta ut pengar så jag och carro blev LÄMNADE ensamma hemma hos den där kattägaren. med hennes hemska lilla dotter. aaah. hjälp. hon var galen. vi fattade INGENTING av vad hon sa. och hon drog runt oss i huset FAST man såg att hennes mamma inte ville det. men vad skulle vi göra när barnet SKREK "kom dåååååååååååå!!!!" sen så satt hon på en av katterna och spelade piano med den. (!!!) knäpp. hur som helst. till slut kom vi hem med den här lilla sötnosen. OCH hon heter numera DORIS. det fanns även andra namnförslag som kesella och saffran (från min pappa...), sabrina (från min lillebror) och siri eller iris (från min mor). cornelia hade inget förslag för hon visste ingenting. HEHE. hon fick det som en överraskning istället. tur att man inte är lika blåst som man var när man var liten och döpte sina djur till fläckis, pricken, stampe, sötnos OCH SÅ VIDARE. nä nu har vi mognat. eller???? MEN JAG HADE JU ändå som sagt det VINNANDE förslaget. MOHHAHAHAHAH. jag är regerande kung i min familj tror jag. viktigt, eller relevant, eller kankse bara helt onödigt, att tilläga är att hela familjen helleday har tappat sin talförmåga och kan numera bara prata bäbisspråk. av väldigt mystiska orsaker. och alla har helt plötsligt blivit väldigt mysiga och gosiga.

XOXO

Kommentarer
Postat av: johanna

AHHHH men hur gullig är inte hon då?!?!??!

2010-01-18 @ 21:48:00
URL: http://johannaluggen.blogg.se/
Postat av: 'amy

NEMEN JAG DÖR VAD SÖT!!!

2010-01-18 @ 22:01:59
URL: http://amy.blogg.se/
Postat av: maja

MEN VAD HÄNDER.

EN KATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-20 @ 03:53:10
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0