amerikanskapannkakoooor.

Det HÄR mina vänner är bland den GODASTE frukosten man kan äta. Amerikanska pannkakor. Helt ärligt. Alltså variationerna är oäääändliga. Men här är några. Häääär är receptet ocksååå.


Nutella rakt upp och ner bara eller banan, nektarin, hasselnötter, kiwi och keso.

Vaniljglass med krossad choklad till. Och lite nutellaaa.

Crème fraîche blandat med vaniljsocker och antingen färska jordgubbar, vattenmelon och nötter till. Eller vaniljcrèmefraîchen med nötter och skivad banan.
.

Åt de två senaste bilderna med min kära vän Jessica, den till höger, och den andra till vänster med min andra kära vän Hanna.
.
Herrå

Kommentarer
Postat av: emma

ÅH tack julia! :) hahaha det tog ett tag att lära sig ;)

när jag bodde i usa åt jag amerikanska pannkakor till frukost VARJE DAG,med lönnsirap på. underbart gott!

2010-07-26 @ 19:23:00
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

mums din lilla läckergom

2010-07-26 @ 21:14:57
Postat av: Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!

2011-05-23 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0