dagfyrapågotland.


Vi åkte till FÅRÖ. Och som den typiska fotofamiljen vi ändå är ... så tog vi korten till vårt julkort. (!!!) Aja that's what we doooo. Hur som helst. Fårö. Det var tusen grader varmt och vi badade på en strand där det uppenbarligen var tillåtet att bada naken. Trevliga syner kan jag meddela. :S:S:S Vi köpte sololja också med kokoslukt och smörjde in oss med det HHEHEH och det var AWESOME. :D

Vi bakade bullar.

Jag bakade ett italienskt bröd kallat tortano med valnötter, honung och getost i på morgonen. Det var GOOOOTTTTTTT.


Och min syster var snygg idag IGEN!!!!!!....

Jag och Cornelia flippade med kamerorna och tog nog hundra bilder VAR på en halvtimme och det här var nog den ENDA fina. Eller den minst fula bilden av alla. :S


Vi åt GOD vegetarisk middag!!!

Vi gjorde gotländsk saffranspannkaka och åt det med grädde och gotländsk salmbärssylt.

Alltså HJÄLP vad vi ÅT :S:S:S:S:S::!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: zeibrant

Va´trevlig och mysigt ni verkar ha haft på Gotland!Att ni reste hela natten efter bröllopet påverkade er inte alls!?

Inga giftalger i vattnet? Hur varmt var det egentligen i vattnet? Över 22-24 grader?

Julia, America närmar sig med stormsteg!

Zeibrant

2010-07-16 @ 23:18:22
Postat av: emma

varför far du inte? :D har du redan åkt till usa då eller? :(

2010-07-18 @ 12:46:51
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0