dagtrepågotland.


Tredje dagen på Gotland och vi åkte in till VISBYYYYYY. Det var fint och allt sånt och bla bla bla. Men den mest magiska händelse denna dag var ändå när vi åt glass. Det var BRUTALT goooootttttt!!!! Visby Glass. Åt smakerna krusbär lime, viol och saffran honung! Det var GOOOOTTTT. Låter återigen bilderna tala för sig själv.




Vi hittade karamellboden med tusen mysiga karameller och kolor!!!!

Och min syster var snyggast i hela världen den här dagen. Kolllaaaaaaa turbanen!!!!!

Och så var det muren.

Jag åt MUSSLOR för FÖRSTA gången i mitt liv!!!!



Ja och så åt vi glass också.

XOXO

Kommentarer
Postat av: GLASSMÄSTAREN

men VAAAAAAAD. SNYGGGA bilder(telepatiserar till dig just nu)! och cornelia var typ det snyggaste jag sett i hela mitt liv på den där bilden! hälsa henne det. fin glass. herrå.

2010-07-15 @ 15:51:48
Postat av: Anonym

Din lillebror måste vara den sötaste som finns :O

2010-07-15 @ 17:22:11
Postat av: Mamma

vad du är go Julia, kram från en av dina största fans nämligen mojmoj

2010-07-15 @ 20:40:44
Postat av: emma

har jag sagt att du är helt otroligt vacker julia?

2010-07-16 @ 14:42:33
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0