i'llbemissingyou.


Cottage cheese pancakes with strawberries, bananas and hazelnuts.

IDAG ÄR MIN PLAN ATT först göra klart Carros present. Det är helt seriöst den MEST ambitiösa presenten NÅGONSIN. Jag har skrivit ihop 50 brev som innehåller händelser och minnen som vi har tillsammans. Och sen har jag lagt i en massa bilder, musik, videoklipp och såna saker och sen ska hon få öppna ETT brev för varje vecka vi kommer att vara borta från varandra. Det ska typ göra så att det blir LITE lättare att vara ifrån varandra. Som att jag är där fast ändå inte. Eller jag vet inte riktigt vad jag menar. Hur som helst är det det jag har gjort. MEN sen senare idag ska jag.. wait for it.. JOBBAAAA igen. Åh jag blir så less. Jag är less på att jobba nu. I för sig är det roligare att jobba än det jag ska göra sen. PACKAAAAAA för att vara borta i 10 dagar. Usch jag hatar att packa. Jag ska på min kusins bröllop först och sen ska jag ner en vecka på Gotland med bara familjen. MYSIGT. Seeeen kommer jag hem den 13 juli och då ska jag jobba hela juli ut TYP och sen är det bara 20 dagar kvar tills jag åker för evigt. AAAAAAH jag får panik. Jag måste hinna träffa alla jag vill träffa innan dess!!! :S:S::S:S:S:S:S:S Omöjligt uppdrag. :(

Kommentarer
Postat av: maja

SPECIELLT TRÄFFA MIG.

och förresten så himla FIN present hahahaha så himla mysiga ni är.

OCH EN TILL SAK:

läser din usa-familj din blogg?

2010-07-01 @ 17:56:09
Postat av: Stina

finjulia!!!!

2010-07-01 @ 18:48:04
URL: http://stinasofiamadeleine.devote.se
Postat av: Hannah Lindqvist

Måste bara säga att den presenten lät som helt underbar både att ge och få, sjukt bra idé :D



btw så har du en mycket fin blogg :) och ja, jag följer väl den utan att kommentera, förrän nu.

Ha de bra!

2010-07-01 @ 20:55:05
Postat av: Leia ♥

Gottgott. :)

2010-07-05 @ 15:39:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0