åkerivägnu.


NU åker jag iväg till Örebro. För ett lite tråkigt purpose. Min farmor dog för några veckor sen så vi ska ner på hennes begravning nu. Det kommer bli brutalt sorgligt. Åh, jag är så dålig på att hantera sånt här. Vet som inte vad jag ska säga.
.
Hur som helst så gick det JÄTTEBRA igår med skypedejten med värdfamiljen. De var typ mysigast i världen, avslappnade, skämtade med oss, frågade frågor och berättade saker. Det var jätteroligt. De visade runt i sitt hus också och det var tro det eller ej jättefint ändå. Jag vet inte riktigt vad jag trodde, men inte att det skulle se ut sådär i alla fall! Jag längtar tills jag kommer komma dit och DET känns jättebra att ha den känslan! :D
.
Kommer inte hem förrän på söndag men himmel vad uppdateringar ni ska få då. Vi ses. Herrrååå.

Kommentarer
Postat av: emma

finaste julia. så otroligt hemskt.

2010-06-16 @ 14:10:42
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0