balen2010.


Julia in action.

Gjorde den här frisyren på min fina vän Stina idag. Alltså det tog tusen försök innan det blev så här till slut. Började nästan grina ett tag för att det inte blev som jag ville och höll på att ge upp men lyckades ändå hålla god min och säga till Stina att det gick framåt i alla fall. Ah. MEN slutresultatet blev ändå hur bra som helst! Kolla bara vad fin hon är :)


Här är min andra fina vän Julia som jag lyckades få en bild på! Jag och Carro och Cissi stod längst fram där röda mattan började från 16.30-19.15. SKÖÖÖNT. Jag har så brutalt ont i hela kroppen nu så det finns inte! AAAAAH. Jag är typ psykiskt nedbryten också av fula klänningar och sminkningar och håruppsättningar som folk hade på balen. Allså VISST det fanns hur många som helst som var JÄTTEFINA men alltså jag förstår inte vad vissa GÖR??? De är fina egentligen men sen har de för mycket av ALLT och så blir det pannkaka. FAST borde kanske vänja mig inför USA. Har sett bilder och hört av mina kompisar att DÄR är det BRUTALT på riktigt. Alltså helt fruktansvärt vad fula kläder de har där. Taggar balen om två år då. Och PROM om ett år!
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra Julia

2010-06-03 @ 23:05:30
Postat av: camilla palm

va fint =) din blogg är jätte fin julia, och älskar din header!

2010-06-04 @ 18:54:25
URL: http://camillapalm.blogg.se/
Postat av: maja

gick julia på balen? vem for hon med?

2010-06-07 @ 02:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0