blablabla.


Vill göra en ny header. Är så OTROLIGT less på den jag har nu. Hade tänkt vänta tills jag kommer till USA och ta en där MEN nu får det vara nog med den där muffins-bilden. Vill ha en bild som är som jag. Ba OOOOH typiskt Julia att ha en sån bild ungefär. MEN jag vet inte riktigt vad det är. ÅH. För nu när SKOLARBETET ÄR ÖVER och dansen är slut :( så har jag typ all tid i hela världen att ta bilder. MEN måste bara komma på något först. Suck.
.
Köpte en tröja med luva (hoodie, munktröja, huvtröja, det finns sannerligen MÅNGA fula ord) idag från H&M i alla fall OCH där jag skulle betala den så funkade inte mitt kort. Fick ett nytt kort att aktivera för ett bra tag sen MEN latheten har styrt över mig så jag har inte gjort det. MEN det fick jag minsann betala för idag. Det funkade som sagt inte så min kära vän fick betala ÅT mig istället. Ja och efter att ha köpt den där tröjan så är jag nu 179 kronor fattigare. MEN när jag kom hem så hade jag fått ett brev från H&M med TVÅ bonuscheckar på 50 kronor. VÄRT. Ska brainstorma header-idéer nu.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0