hjälpvadharjaggjortnu???

Var på stan idag och ETT jag hittade världens finaste klänning till skolavslutningen och till min kusins bröllop jag ska på i sommar! Den är från monki och HELT UNDERBAR. Den är blommig och superfin. Visar någon bild seeeen. TVÅ jag gick och sökte jobb på online. Alltså jobb som telefonförsäljare. Förstår INTE vad som hände. Jag HAR ju ett jobb. MEN jag insåg att de pengarna jag får från mitt jordgubbsjobb kommer jag inte få förrän i slutet av sommaren = en fattig sommar. MEN om jag jobbar på online i en månad, vilket är minimumkravet, så får man lön veckovis = inte en lika fattig sommar. jag ska alltså på arbetsintervju nu på tisdag klockan 9. AAAH. Blev helt plötsligt nervös. TRE jag ska göra min kompis balfrisyr imorgon. PANIK. Förstår ni vilken press det ÄR?! Jag gjorde min kompis balfrisyr för två år sen, en 50-talsinspirerad frisyr som påminde om en svinrygg typ. Och det gick ändå bra, men nu ska jag göra någon komplicerad fläta-lockigt-hår-somrig-mega-frisyr och jag blev helt plötsligt darrig av nervositet för det med. MEN jag hoppas det blir bra. Ska definitivt ta med kameran så jag kan visa nån bild sen. Det var den här tröjan jag köpte igår förresten, en sån som min lillasyster har MEN jag ville ha en egen också SÅ. Har dessutom hittat den finaste snyggaste underbaraste kavajen någonsin på JC och jag dör för att jag vill köpa den so badly. MEN hej jag har inga pengar. Håller undermedvetet på att lägga upp en plan om hur jag ska ta mina sparade usa-pengar och köpa den. NÄ nu ska jag gå och färga håret.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0