nyakläder.



Linne från Monki 80 kronor. Byxor från Monki 150 kronor. Skor från Nilson Shoes 200 kronor.

JAG LYCKADES att med endast tretton kronor på mitt kort spendera nästan tusen spänn borta i Örebro. Det är seriöst bra gjort. Dessa pengar kommer alltså att dras från mina sparade USA-pengar. Älska livet och att jag inte ens kan hålla mig från att köpa saker när jag inte ens HAR några pengar. Så jag köpte de här kläderna på bilderna och sen köpte jag också en annan brutalt vacker långklänning från H&M också som jag tänker ha på bröllopet jag ska på i sommar. Just det, ett par svarta shorts med hög midja från Monki köpte jag också. OCH ett silkserum från Lanza, lyckades bli övertalad av frisören. För jag KLIPPTE mig ju där nere i Örebro också och det kanske inte syns på de här bilderna. MEN nu när mitt hår är lockigt igen så finns det seriöst inget hår kvar!!! Frisören vill egentligen klippa av ända till axlarna. Men jag vägrade. Sen gick hon ner till att bara klippa av 10 cm. ALLTSÅ VAD TROR HON?!??!?!?! Till slut kom vi fram till kompromisslängden 4 cm MEN nu när det är lockigt igen börjar jag tro att hon lurade mig och klippte 10 i alla fall. För jag har seriös inget hår kvar.

Kommentarer
Postat av: amanda

SNYGGING

2010-06-21 @ 11:57:45
URL: http://amunds.blogg.se/
Postat av: camilla palm

hur snyggt som helst, älskar brallorna=)

2010-06-21 @ 23:03:33
URL: http://camillapalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0