plötsligthänderdet.


FÖRE

EFTER

Fick just världens sjukaste ryck och städade mitt rum. Fattar ingenting. :S Kom hem för inte allt så länge sen, har varit på impulspicknick med min finaste vän Carro och fikat (glass, kladdkakskakor, mjölk och mackor med brieost och ingefärsmarmelad!) och pratat och varit som bara vi är (konstiga, störda, knäppa, retarded, etc etc). Vi har dessutom byggt upp sommarens förråd med böcker också, det låter galet MEN det är ju otroligt mysigt att bara ligga och läsa och bara vara. AAAH. Nä. Nu ska jag gå en promenad på begäran av min far och sen ska jag äta G-L-A-S-S. Om vi har någon. :S Just det. Fick en massa USA-papper igår om att söka visa och sånt där. Alltså jag blir nervös bara av att läsa allt det där! Det är bara SJUTTIOFYRA dagar kvar nu förresten!!!
.
XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha precis! vi får tänka på pengarna=köpa GLASS :D hur många dagar jobbar du på en vecka? :)

2010-06-07 @ 21:03:09
URL: http://emmasjostedt.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har nog Sveriges finaste rum. Helt seriöst.

2010-06-12 @ 18:38:14
URL: http://redhairedhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0