enlessjulia.


Alltså AH. Jag är så himla less på allting just nu. Igår när jag gick hem var jag jätteglad och jag ba HEHE livet är wihooo. MEN sen imorse vaknade jag upp var bara less. INGET blir som man vill någonsin. Alltså ETT jag är sämst på att planera saker. TVÅ alla mina kompisar är också sämst på att planera saker. Kontentan blir att det aldrig blir som man tänkt sig. ÄVEN om jag tycker om spontana saker så blir det fel ibland. Nu ska jag åka in på mitt utvecklingssamtal........... Och sen ska jag åka på stan, men jag kanske ska vänta på min andra kompis som också ska ha samtal, ELLER så åker jag ner i förväg. DET BEROR PÅ om jag tänker hinna hem mellan stan och träningen ikväll, jag ska på sån där Moulin-Rouge-dans på iksu. ASKUL. Men om jag INTE tänker hinna hem så väntar jag nog för vad ska jag annars göra? MEN om jag inte åker hem då måste jag packa mina grejer till Örebro NU. Och jag ska gå till bussen om 5 minuter. HOPPET. Men om jag inte packar det NU. Vilket jag inte alls hinner. Då måste jag packa det ikväll. OCH ikväll KANSKE jag och Carro skulle träffas en massa tjejer och ha tjejkväll typ. OCH då kanske jag skulle sova över där. MEN jag har inte packat. OCH vi åker imorgon. OCH dessutom så har jag inga bussresor ELLER pengar att betala bussen för. SÅ. OCH just det. JAG är så himla less på alla mina kläder. Jag har ALLTID på mig samma kläder typ. Roligt. Ja jag är less alltså.

XOXO

Kommentarer
Postat av: JULLAN

LIVET HAR VÄNT NU, ELLER HUR JULLAN???????

SHOPPING <3<33<3<3<3<3<3<3

KLÄDER <3<3<33<3<3<3<3<'

heheheheheheh

2010-03-31 @ 16:35:43
Postat av: Mormor

Hej på dej tuffing, du ser cool ut, men börja inte med mössa alltid bara för det. Klänningen är jättefin. Ja alltså det där att var less på allt det känner jag igen. Man vill ju att det ska hända saker.....

Hur som helst ska bli kul att se dig igen även om det var alldeles nygg. kram

2010-03-31 @ 22:09:24
Postat av: maja

HEJ TUFFING! haha sötast i HELA HELA VÄRLDEN är din mormor. jag vill också att min farmor ska kommentera min blogg och facebook??? haha.

I ALLA FALL. om spontana och oplanerade saker gör dig irriterad....ja. jag vet inte. men BLI VAN VID DET. för det är den ENDA slags planer folk gör här. förlåt jag vill inte låta negativ haha MEN ag kan ju glada upp dig med att det är typ det ENDA dåliga. i alla fall det VÄRSTA med usa. eller där jag bor i alla fall

2010-04-02 @ 22:27:48
URL: http://majafjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0