G-O-T-T.


KAN NÅGON VÄNLIG, VÄLVILLIG, TILLMÖTESGÅENDE, GODHETSFULL, BLID, SNÄLL, TREVLIG, HYGGLIG, BUSSIG, HJÄLPSAM, TJÄNSTVILLIG, GODHJÄRTAD, VÄNSKAPLIG, ÄMABEL, ÄLSKVÄRD, ARTIG, RAR, SOLG (eh) MÄNNISKA SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLAAAA ge mig detta right here right now???? jag är så OTROLIGT sötsugen. okej roligt för er att veta. eller? hur som helst så är det NÄRA nu med ansökningshandlingarna! pappa ska scanna in dem på jobbet idag och sen är det BARA att skicka iväg dem!!! scooore. och hur lång tid tog det??? 3 månader? BRA där.
.
och just det. alltså det största problemet jag lider av just nu ÄR att jag på lördag ska åka buss i tretusen timmar upp till åre. OCH jag har INGEN bra musik på min mobil. MEN jag har däremot en massa musik på spotify som jag vill ha. MEN det går ju verkligen inte att få den musiken till mobilen bara så där. (copy paste fungerar inte. och ja jag har försökt. jag var helt desperat igår) är det NÅGON som vet hur man kan få sin spotifymusik till mp3-filer eller nåt??? och NEJ jag tänker INTE uppgradera till spotify premium för bara 99 kronor i månaden. och nej jag har inte en iphone heller. MEN jag ska lösa detta mysterium på NÅGOT sätt HELT klart!!! önska mig lycka till. usch.
.
IMORGON tänker jag ta nya bilder på en annan klänning jag sytt. den är ASFIN. bara så alla vet.
.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0