hon är min.


alltså SER ni hur VACKER min lillasyster ÄR?!?!??!?????!?!!? hon är typ det finaste jag vet. det här är några bilder från i somras, vi var sannerligen bruna och snygga! förutom kanske på vissa av de här bilderna med alla fina miner. alltså ÅH jag älskar min syster huuuur mycket som helst. hon är det konstigaste och roligaste som finns. vi är knäppa. det finns så fruktansvärt mycket fint att säga om henne MEN det finns inte ord. hon är underbar, fantastisk, rolig, knäpp, förstående, klok, cool (alltså hon ÄR verkligen cool.), snygg, vacker, oerhörd, fenomenal, otrolig, smart, begåvad, påhittig, kreativ och eh ja. alltså det där gånger kanske hm tusen eller något. alltså jag hatar svenska ord, de beskriver ju inte det man VILL. MEN you get the picture. hon är bäst i alla fall. OCH alltså vi göra så himla många konstiga saker tillsammans. det är askul. vi pratar om allt, vi bråkar om allt, och vi gör allt tillsammans. så himla underbart. och alltså jag kommer sakna varenda liten bit av den där människan när jag åker. VEM ska jag prata konstigt med då? VEM ska ge mig kloka råd om saker? VEM ska jag låna kläder av? VEM ska förstå alla störda saker jag säger och gör? alltså VEM ska ersätta henne när jag är i USA? eh ingen!!!!!!!! MEN alltså förstår ni hur TOMT det kommer bli utan henne? jag vill inte ens tänka på det. usch. alltså jag tror på riktigt att om man viker ihop henne några gånger så borde hon rymmas i min resväska. i'll definitely give it a try. for real.

MEN alltså ÄVEN fast jag kommer sakna alla människor så fruktansvärt mycket så fick jag idag VÄRLDENS USA-LÄNGTAN!!! alltså jag vill åka dit NU!!!!!!!!!!! men alltså det är fortfarande hur långt bort som helst. bra och dåligt. MEN jag har fått veta EN sak i alla fall. jag kommer åka någon gång mellan den 30 JULI och 7 SEPTEMBER. så. ja. hmmmm. HOPPAS att jag får åka samtidigt som maja och kristina (de två andra flickornaaaa som går på min skola som också ska åka) ska göra! för då kommer vi vara i NEW YORK samtidigt. OCH det skulle ägaaaaaaa.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag blir så glad när jag ser er!! Sötnosar!

2010-03-25 @ 12:19:36
Postat av: Denise

Vad härligt med äkta syskonkärlek! ;D

2010-03-25 @ 18:06:14
URL: http://denns.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad ni är underbara båda 2 och vilken kärlek........ mormor

2010-03-26 @ 08:15:01
Postat av: johanna

ÅH ni är så himla fina båda två! Och vad gulliga ni verkar vara mot varandra!!

ps. jag saknar dig!!!!!!!!!! ds.

2010-03-27 @ 13:10:05
URL: http://johannaluggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0